top of page

Fleet Asistent

Pracovní poměr:                         práce na plný úvazek

Smluvní vztah:                                pracovní smlouva (na dobu neurčitou)

Vzdělání:                                      odborné vyučení bez maturity

Benefity:                                       vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, bonusy/prémie, sleva na                                                                 firemní výrobky/služby

Vhodné i pro:                               osoby bez praxe

Zařazení:                                       Fleet Asistent

Hledáme Fleet Asistenta!

Do našeho týmu hledáme pečlivého a organizovaného fleet asistenta, který bude poskytovat podporu v oblasti správy vozového parku. Pokud máte smysl pro detail, administrativní zkušenosti a zajímáte se o automobily, rádi vás přivítáme v našem kolektivu!

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo technického směru).

  • Základní orientaci v administrativě a správě vozového parku (výhodou, ne podmínkou).

  • Uživatelskou znalost práce na PC (zejména MS Office).

  • Pečlivost, samostatnost a dobré organizační schopnosti.

  • Dobré komunikační dovednosti a schopnost týmové spolupráce.

  • Řidičský průkaz skupiny B (výhodou).

Nabízíme:

  • Stabilní pracovní prostředí v přátelském kolektivu.

  • Možnost profesního růstu a školení.

  • Firemní benefity (stravenky, sick days).

  • Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.

Pokud máte zájem o tuto pozici, připojte se k nám a staňte se součástí našeho týmu!

Popis práce na pozici Fleet Asistent

Úkoly a odpovědnosti:

  • Administrativní podpora při správě vozového parku.

  • Evidence vozidel, sledování servisních intervalů a zajišťování pravidelné údržby.

  • Zpracování dokumentace spojené s provozem a pojištěním vozidel.

  • Komunikace se servisy, leasingovými společnostmi a pojišťovnami.

  • Kontrola a evidence pohonných hmot a dalších nákladů.

  • Spolupráce při pořizování nových vozidel a vyřazování starších.

  • Archivace dokumentů a zajišťování jejich aktualizace.

Požadavky:

  • Střední vzdělání (ekonomického nebo technického směru výhodou).

  • Zájem o oblast automobilů a správy vozového parku.

  • Pečlivost, zodpovědnost a schopnost dodržovat termíny.

  • Dobré komunikační schopnosti a orientace na detail.

  • Schopnost práce v týmu i samostatně.

Nabízíme:

  • Stabilní pracovní poměr v zavedené společnosti.

  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.

  • Příjemné benefity jako stravenky, sick days, možnost flexibilní pracovní doby.

  • Přátelský a podporující kolektiv.

Pokud máte zájem o tuto pozici a chcete být součástí našeho týmu, neváhejte a zašlete nám svůj životopis!

Pojď pracovat s EasyGo

Kontaktujte nás, abychom mohli začít spolupracovat.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
Nahrát životopis
Nahrát podporovaný soubor (max. 15 MB)
Nahrát osobní fotografii
Nahrát podporovaný soubor (max. 15 MB)

Děkujeme za odeslání

bottom of page